Псалом 
8

Пс.8  с толкованием
показать остальные стихи главы...

6
Умалил еси его малым чим от Ангел, славою и честию венчал еси его:

Пс.8:6  с толкованием

7
и поставил еси его над делы руку Твоею, вся покорил еси под нозе его:

Пс.8:7  с толкованием

8
овцы и волы вся, еще же и скоты польския,

Пс.8:8  с толкованием

9
птицы небесныя и рыбы морския, преходящыя стези морския.

Пс.8:9  с толкованием

10
Господи Господь наш, яко чудно имя Твое по всей земли.

Пс.8:10  с толкованием

Толкования на стих Пс.8:9
этой книги Священного Писания


Библия Толкования на Псалтирь блж. Феодорит Кирский Псалом  8

Толкование блаженного Феодорита Кирского
 

Блж. Феодорит Кирский. Толкование на сто пятьдесят псалмов.

Пс.8

Псалом 
8

Пс.8  с толкованием

Вся покорил еси под нозе Его: Овцы и волы вся, еще же и скоты польския. Птицы небесныя и рыбы морския, преходящия стези морския.
 

Пс.8:8 с толкованием
Точным доказательством Твоего человеколюбия и могущества служит и то, что униженное естество человеческое исполнил Ты толикой мудрости, и человек господствует не только над животными земными, но и над птицами и рыбами и над живущими в воде и на суше, придуманными им способами уловляет и на высоте и на глубине, подчиняет себе и летающих по воздуху и скрывающихся в водах. И как владычество над сим даровано вообще всем людям, так Божие Слово, восприяв начаток нашего естества, соделав его собственным Своим храмом, и наименовав собственною Своею плотию, совершив неизреченное единение, возсело превыше всякаго начальства и власти и господства и всякаго имени, именуемаго не точию в веце сем, но и во грядущем. И вся покори под нозе свои (Еф.1:21-22), не овец и волов всех, но всю видимую и невидимую тварь как свидетельствует о сем божественный Апостол, ясно взывая: умаленнаго малым чим от Ангел видим Иисуса, за приятие смерти, славою и честию венчанна (Евр.2:9). И несколько выше говорит: вся покорил еси под нозе Его (Евр.2:8). И в послании к Коринфянам сказано: внегда же рещи, яко вся покорена суть Ему, яве, яко разве Покоршаго Ему вся (1Кор.15:27). Ибо одно несозданное естество, как свободное, изъято от сего покорения. Естество же от несозданнаго приявшее бытие, какое бы оно ни было, видимое или невидимое, подчинено Владыке Христу, и как Богу и как человеку. Такую честь прияло естество человеческое от Бога всяческих. Почему Пророк в заключении псалма повторил самое начало: