показать остальные стихи главы...
5
а не делающему, верующему же во Оправдающаго нечестива, вменяется вера его в правду.
6
Якоже и Давид глаголет блаженство человека, емуже вменяет Бог правду, без дел закона:
9
Блаженство убо сие на обрезание ли, или на необрезание? Глаголем бо, яко вменися Аврааму вера в правду.
10
Како убо вменися ему, во обрезании ли сущу, или в необрезании, не во обрезании, но в необрезании.
11
И знамение прият обрезания, печать правды веры, яже в необрезании. Яко быти ему отцу всех верующих в необрезании, во еже вменитися и тем в правду.
12
И отцу обрезания, не сущым точию от обрезания, но и ходящым в стопах веры, яже (бе) в необрезании отца нашего Авраама.
показать остальные стихи главы...
13
Не законом бо обетование Аврааму, или семени его, еже быти ему наследнику мирови, но правдою веры.
14
Аще бо сущии от закона наследницы, испразднися вера, и разорися обетование:
16
Сего ради от веры, да по благодати, во еже быти известну обетованию всему семени, не точию сущему от закона, но и сущему от веры Авраамовы, иже есть отец всем нам,
17
якоже есть писано: яко отца многим языком положих тя, прямо Богу, Емуже верова, животворящему мертвыя и нарицающу не сущая яко сущая.
18
Иже паче упования во упование верова, во еже быти ему отцу многим языком, по реченному: тако будет семя твое.
19
И не изнемог верою, ни усмотри своея плоти уже умерщвленныя, столетен негде сый, и мертвости ложесн Сарриных:
20
во обетовании же Божии не усумнеся неверованием, но возможе верою, дав славу Богови
24
но и за ны, имже хощет вменитися, верующым в Воскресившаго Иисуса Христа Господа нашего из мертвых,
Толкование блаженного Феофилакта Болгарского
Рим.4
Глава4